Jansma & Dik
app urenregistratie
Over de opdracht
Schoonmaakbedrijf Jansma & Dik is al sinds 1983 actief in Zeeland vanuit haar thuisbasis in Vlissingen. Met meer dan 90 medewerkers in dienst is er grote behoefte aan een geautomatiseerd registratiesysteem, geschikt voor alle medewerkers en alle verschillende apparaten. Een registratie-app voor iOS en Android is dé oplossing.
Urenregistratie via een app
In de app wordt op een veilige manier alle benodigde informatie van en voor de medewerker opgeslagen. Het belangrijkste onderdeel is de urenregistratie. Op intuïtieve wijze kan de medewerker bij toegekende projecten de start- en eindtijden aangeven. Een automatisch bericht herinnert de medewerker aan het invullen van de activiteiten. Toekennen van extra (weekend- of feestdag-)toeslagen gebeurt automatisch. Na controle worden de gegevens via een eenvoudige export-functie doorgezet naar de salarisadministratie.
Uitbreidingen op basisapp
Naast de urenregistratie wordt de app ook ingezet voor kilometerregistratie, projectinformatie en het verspreiden van (instructie)documenten onder de medewerkers. De app zal gestaag uitgebreid worden met o.a. een maatwerk planningsmodule. In de toekomst zullen medewerkers ook per project bestellingen kunnen plaatsen voor schoonmaakartikelen.
Overige afbeeldingen
Andere projecten van deze klant
Jansma & Dik
frisse nieuwe website
Voor Schoonmaakbedrijf Jansma & Dik ontwikkelde FrisBEE een nieuwe frisse responsive website. Daarnaast zijn we nu bezig met een maatwerk backoffice registratiesysteem voor o.a. uren en kilometers.